Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 29, 2012
Image Size
458 KB
Resolution
789×955
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
679
Favourites
53 (who?)
Comments
16
Downloads
21
×
Doodle by BoxedNaga Doodle by BoxedNaga
I was away from home today and didnt have references fror my commissions so i drew this.

Me with babeh turtle cause I was sad D:
So ANIME!

COMMISSIONS ARE ON THERE WAY EVERYBODY!♥♥♥ YAY
Add a Comment:
 
:iconmarsw:
MarsW Featured By Owner Apr 1, 2012  Professional Digital Artist
How cute! ;D
Reply
:iconloolaa:
loolaa Featured By Owner Mar 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
That is soooo cute! Also, I want a real baby Don backpack too!
Reply
:iconnarusakukaka:
Narusakukaka Featured By Owner Mar 30, 2012
D'AWWWW! This is adorable! 8D
Reply
:iconburt1712:
burt1712 Featured By Owner Mar 30, 2012  Student Filmographer
Dude.. I wanna be glomped by turtle tots.. :(
are u unsad now?
Reply
:iconboxednaga:
BoxedNaga Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist General Artist
Nah I'm better now. This picture was a good pick-me-up♥
Reply
:iconburt1712:
burt1712 Featured By Owner Mar 30, 2012  Student Filmographer
YAY. :highfive:
Reply
:iconmollymaster96:
MollyMaster96 Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist Filmographer
oooooooooooooooooooooh is so sweet....
Reply
:iconboxednaga:
BoxedNaga Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist General Artist
XD thanks♥
Reply
:iconmollymaster96:
MollyMaster96 Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist Filmographer
Ur welcome !! Really ^^ !
Reply
:iconmsobscure:
MsObscure Featured By Owner Mar 30, 2012
D'aaaw, so cute! Raph looks like "Damn, I climbed to high! Getting dizzy and nauseous..." XD
Reply
:iconboxednaga:
BoxedNaga Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist General Artist
pfft I just wanted him to look annoyed. oh well lol. Thanks
Reply
:iconmsobscure:
MsObscure Featured By Owner Mar 31, 2012
Oh, ha, hah! But I suppose those two expressions easily can look pretty similar ;-)
Reply
:iconfoxkid1302:
FoxKid1302 Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist General Artist
I'm surprised you haven't collapsed in that heap. Usually 2 of them is my limit XD
Reply
:iconboxednaga:
BoxedNaga Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist General Artist
Do you have experience with turtle tots glomping you? XD
Reply
:iconleo-nita:
Leo-Nita Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist Writer
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :drool: :meow: so cute!
Reply
:iconboxednaga:
BoxedNaga Featured By Owner Mar 30, 2012  Hobbyist General Artist
Daw thanks♥
Reply
Add a Comment: